Sikkről, stílusról - spiritusszal. Bio, Kontakt, Jegyzet, Fenomén, Objet de l'Obsession, C'est l'Allure.


2010/03/31

Jó utazást Olga! Missoni Spring.




Kedves Olga!

Nagyon örülök, hogy írtál – kérdésedre válaszolva, röviden: köszönöm, sose voltam jobban. De, már voltam, azonban most a cél, hogy tájékoztassalak: mire figyelj, ha az egyenlítő közeli trópusokra utazol.

Először is. Nem említetted, hogy az arab országokba, egy esőerdő közelébe vagy pedig egyéb mesés törzsi üdülőhelyre utazol jövő héten, így mivel ezek kerültek szóba mindenképpen Missonit tudom neked ajánlani.

Az új, tavasznyári kollekció hihetetlenül változatos, mind színekben, mind mintákban és meg van jól kombinálhatóságának lehetősége is. Mindenképp be kell szerezned egy térd alá érő szoknyát, hosszú ujjú blúzzal és kardigánokat. Tudod, a nappalok hiába forróak, éjjel nagyon hideg van.
Kombináld őket farmerrel – inggel, nadrággal, akármivel – a bohém stílusodnak megfelelően.
Sőt, ha visszatérsz, véleményem szerint még a nagyvárosban is hordhatod őket, különösen a 40 fokos melegben, amikor mindenki a szökőkutakban pancsol.

Jó utazást, és elvárom, hogy küldj képeslapot!

Üdv,
Jó barátod,
Az’Allürista



Ui.: A missoni nem éppen a szezon must-have-jeit vonultatta fel, de biztos vagyok, hogy nagyon, de nagyon jól fogod magad érezni bennük. Azonban ősztől: TRIBAL HIT. (+Rodarte, Lanvin)
Ja, és én egyébként mindig úgy vagyok vele, ha valami furcsa bemutatót látok, ami elsőre nem tetszik, és kijelentem magamban - nagyon halkan -, hogy nem igazán jön be, utána egy idő múlva ez elmúlik és elkezdek rajongani érte. Pl. Louis Vuitton idei bemutatója. 
Ja, és ne aggódj! Locsolom a virágaidat! 

Nincsenek megjegyzések: