Sikkről, stílusról - spiritusszal. Bio, Kontakt, Jegyzet, Fenomén, Objet de l'Obsession, C'est l'Allure.


2011/10/25

Ideiglenesen a lakberendezésről


Kedves Olvasók!
Rettenetes mértékben el vagyok csúszva pár írással, kritikával, interjúval – tehát kérlek ne haragudjatok, a rövidebb-hosszabb kihagyásokért.
Amíg én írok, addig viszont kérlek ízlelgessétek az alábbi képeket, amiket tegnap éjjel szedtem össze, mikor több lakberendezési blogot futottam át. Imádom a hangulatukat, imádom az elrendezésüket, színvilágukat – inspiráló fotók a javából!

Nevezhetnénk őket a „Nap képeinek”, ahogyan más helyeken bevett szokás, azonban jelen esetben eltekintenék egytől, hiszen egyrészt ez sértené az én eredetiségeszményemet, másrészt meg vagyok arról győződve, hogy a helyesen kiválasztott „Nap képe” nem csak egy napra szelektálódik ki, hanem, ha életünk teljes egészére nem is, egy bizonyos szakaszára - a most be nem határolt intervallumára biztosan.

Salut,
Az’Allürista


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Photobucket

Photobucket

Photobucket

3 megjegyzés:

Luca írta...

A könyvespolcos kép, na, én olyat szeretnék itthonra, a földgömbökkel és a képekkel és a létrával együtt! ^^
És ha szereted a lakberendezést, akkor ajánlom ezt a blogot: http://www.indecoroustaste.com/
Nem tudom, ismered-e, de ez a lány fantasztikus (és néha nagyon, de nagyon durva :D) dolgokat tud csinálni, engem borzasztóan inspirál. :)

NyZs írta...

Jesszus! Utolsó 3 kép.... Hatalmas sóhaj és nagy szívdobbanás! <3

Anna írta...

Egy ilyen konyháért bármit megadnék...