Sikkről, stílusról - spiritusszal. Bio, Kontakt, Jegyzet, Fenomén, Objet de l'Obsession, C'est l'Allure.


2010/10/22

Hogyan vágj fel a játszótéren?

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Hogyan vágj fel a játszótéren? Gátmetszés ide, vagy oda - öltöztesd a gyereked Gucci Childrenbe!

Az Kérem szépen holt biztos, hogy JLo keményen nyomatja a képen az anyuci erotikát két kisgyerekkel, de az is biztos, hogy valami van javítva a képen. Valami biztosan, szavamra mondom.

Bár nem értem a Gucci Children - és egészen pici gyerekek designer ruhába öltöztetésének lényegét… Nyílván ne a Takko Fashionből öltözzön az olajmágnás csecsszopó gyereke, de talán játszóruhának ez durva.
Igaz… Szerintem én önfeledtebben játszottam a Nagyiék kertje végében álló farakáson, és hemperegtem a Sajó parton a kutyával, mint ezek a gyerekek.

Üdv,
Az’Allürista

Nincsenek megjegyzések: