LONDON, Eurostar terminál - Waterloo állomás,
Peter Pilotto és Richard Nicoll
MILÁNÓ,
Gucci
MILÁNÓ,
Jil Sander
MILÁNÓ,
Prada
PÁRIZS, Espace Ephémère Tuileries,
Dior
PÁRIZS, French Fashion Institute folyóparti pincéje (rock and roll és közel sem közhelyes!),
Dries Van Noten
PÁRIZS, Lycée Carnot,
Givenchy
PÁRIZS, Halle Freyssine,
Hermes
MILÁNÓ, Halle Freyssinet,
Valentino
PÁRIZS, Westin Hotel,
Roland Mouret
PÁRIZS, Palais de Tokyo,
Wunderkind
PÁRIZS, Pavillon Concorde,
Maison Martin Margiela
PÁRIZS, Cour Carrée du Louvre,
Louis Vuitton
Egy magára valamit is adó és önmagát komolyan gondoló divatház mindig is ügyelt a részletekre – különösen, ha a divatipar képviselőinek kritikus szeme ő rá szegeződött egy bemutató alkalmával.
A divatbemutatók koránt sem a fények felgyulladásával, valamint a „first face” kifutóra lépésével kezdődik. A „show” már egy órával a bemutató előtt megkezdődik, mikor az első vendégek megérkeznek.
A helyszín díszlete, a székek, az ajándékcsomagok, a meghívók, még a biztonsági őrök kinézete is rendkívüli mértékben meghatároz egy-egy márkát.
A kedvenceim, 2011 Spring/Summer.
Üdv,
Az’Allürista
:) ez így igaz!
VálaszTörléscool post