2010/05/13

Chanel Cruise 2011




A divat valamilyen szinten egyszerűsödni próbál, hogy érthető legyen az átlagemberek számára és célja, hogy a modelljeire úgy tekintsenek az emberek, mint a szomszéd lányra, aki nem deszkavékony, két lábon járó vállfa, hanem igazi hús-vér ember.

Valami ilyesmi történik a Chanelnál is. Eddig, ez a legkönnyebb, legérthetőbb, legfrissebb kollekció valaha, ami a színeket hordó, játékos és pajkos szomszéd csajnak szól. Persze a pénztárca vastagsága elengedhetetlen.

A több ezer vendég, jóformán egy gigászi film forgatására érkezett: a Saint Tropez híres Quai Jean Jaurès-ja, ahol egykor Bridget Bardot paráználkodott, teljesen feltakarítva, ipari mértékben megvilágítva és… kordonokkal elválasztva a nem beavatott emberektől.

A közönség a legendás Sénéquier teaház és cukrászda piros teraszáról, egy frissítő jeges tea és színlelt unalom mellett nézhette végig, ahogyan az első modellek motorcsónakok segítségével érkeznek meg a partra, majd a paparazzókkal nem törődő starletek kecsességével lejtenek végig mezítláb a makulátlanra takarított utcán.

A Chanel ebben a bemutatójában (annak ellenére, hogy közel sincs annyira karakteres, mint az előző évek cruise termései) bámulatosan kapcsolta össze a 80-as évek iránti epekedő nosztalgiát a természethez fűződő szoros rajongással. Így került elő a 70-es évek lazasága, naturalizmusa és könnyed bája. 

Jó Holnapot!
Az'Allürista

3 megjegyzés:

  1. én csak azt nem értem, ha "egyszerűsödni próbál, hogy érthető legyen az átlagemberek számára és célja, hogy a modelljeire úgy tekintsenek az emberek, mint a szomszéd lányra" akkor minek a giccs meg pucc felhajtás? értsd saint tropez meg a motorcsónak?ez maga a giccs meg a töményromantika.felhajtás, pucc,luxus. küldte volna le őket a partra a homokba akkor nekem hitelesebb lenne. lagerfeldnek nem fog sosem menni a leegyszerűsödés. maradjon meg inkább a luxusvonalnál. és akkor hiteles marad.

    VálaszTörlés
  2. A homokos partos dolgot már tavaly megtette. Így ez a változat kilőve, méghozzá mesterlövész pontossággal.

    A terméket el kell adni, pontosan az "átlagembereknek" akiknek van pénzük. Úgy nem működik a dolog, ha egy hófehér kifutón végigküldöm őket. Én megértem, te megérted (a nyálad is csorog) de Fogarassy Izabella, aki hirtelen újgazdag lett, NEM.
    Kell egy maszlag, ami elvarázsol, amihez kötni tudod a dolgokat.
    Mellesleg... Ki nem élvezi az exkluzív dolgokat? Hazudik, aki azt mondja nem.
    Szerintem. :)

    VálaszTörlés
  3. persze, hogy mindenki élvezi.
    de akkor ezt kellene alakítani: az átlagember bőrébe bújt burzsuj nép, aki azt mondja,erős akcentussal 'dárling én nem vagyok olyan mint a többi osztályombeli'
    minden csak a marketing meg az eladás körül forog.
    bár itthon/külföldön erre sem lenne szüksége, mert hát van pénzem megveszem mutogatom, mert ez 'sánel' (csak itthon nem így megy hiába van pénze, úgy öltözködik..) de ez már egy másik tészta
    ettől függetlenül jó kollekció,jó ötlet, csak nem az átlagembernek.
    :)

    VálaszTörlés